JELAJAH BLOG 2011 : LELAKI


BANNER BEN ASHAARI

saya berblogging untuk berkongsi kegembiraan bersama yang lain dan bukan berniat untuk menunjuk nunjuk. InsyaAllah identiti pemilik JomLepakzz ini akan terus menjadi tanda tanya . Cuma hari ni la kantoi sikit sebab entry ini memang untuk lelaki je kan?so admin adalah seorang lelaki. Nama ~rahsia~..hehe
mungkin kebanyakan dari blogger popular adalah wanita , tetapi blogger lelaki juga mampu bergerak sama dan sering dengan blogger perempuan. Mungkin sesetengah blogger perempuan popular dengan rupa paras , readers suka melihat rupa paras blogger yang cantik cantik dan cun cun macam INI .

Tapi, kita boleh lihat kebanyakan entry yang dihasilkan oleh blogger lelaki kebanyakannya lebih berkualiti dari segi pendapat dan kreatif. (no offense) dan entry lelaki lebih banyak dipenuhi dengan sesuatu yang baik untuk diambil sebagai pedoman dan pengajaran. lekaki kan memang ketua kalau dalam rumahtangga pun. Blogger perempuan pulak lebih suka menceritakan tentang kehidupan seharian merek. Apa yang terjadi, shopping dan sbagainya.

Kedua dua blogger wanita dan lelaki sama hebat, sama penting untuk bangunkan dunia blogging ke tahap lebih baik. Wanita dan lelaki kan memang saling memerlukan antara satu sama lain. So kedua duanya sama hebat.

Bagi blogger lelaki yang mampu membuat entry entry menarikd an boleh diingati seperti Zack Zukhairi memang akan cepat popular dikalangan pembaca perempuan. Itulah pentingnya kualiti dalam penulisan. Bukan sekadar blognya cantik tetapi penulisan porak peranda. Kedua duaanya kena berjalan seiring.

Untuk blog wanita yang admin suka baca. Saya lebih suka membaca blog yang santai seperti Miss Lolly dan Fatin Liyana. Bukan kerana mereka cantik tetapi kualiti penulisan yang mampu menarik perhatian pembaca untuk baca sampai habis.
Tags: ,

ADMIN

Terima kasih sebab sudi baca entry ni sampai habis. Lepas baca teruslah tinggalkan komen anda dan klik facebook like button.

15 comments

  1. salam..jengok2 dr BA punye segmen...=)

  2. singgah dari segmen En Ben Ashaari...


    http://solomolo.blogspot.com/

  3. salam,
    menjelajah kawan2 blog;)

    blog apisv2

  4. salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. nice entri.. hehe

  5. yep lelaki dan perempuan memang sama hebat kan

  6. yep lelaki dan perempuan memang sama hebat kan

  7. datang dari segmen abg ben...salam kenal

  8. wah! entry gosip baik punya.. betul2... kite kan blogger lelaki yang power... men rules!

    http://cacingpanas69.blogspot.com

  9. hehehh, bukan kerana mereka cantik. ye ke ni?? =p heee

  10. salam..slmt pg..jengok2 dr BA unye sgmen=)

  11. AS salam..terjah kat sini
    terbang dr BA...

  12. hi..
    sy dtg lepak2 dari blog Abg Ben..
    http://heandsheloves.blogspot.com/
    >NiSha<

  13. ziarah dari segmen BA.
    memang betul.memasing punya kekuatan tersendiri.

    jemput ziarah

    http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/kereta-masuk-workshop.html

Post a Comment