Tangan Paling Besar Di Dunia

 

“Ibu jari dan jari telunjuk saya malah lebih besar dari lengan saya, dan ini membuatkan tangan kiri saya tidak berfungsi.Ketika keluar,saya perlu membungkus tangan saya dan berpura sedang memegang beg tangan anda”.

China,Lin Hua memiliki jari lebih tebal dari lengannya dan berharap kehidupan kembali normal setelah selesai menjalani pembedahan.Liu memiliki penyakit ‘macrodactyly yang megakibatkan jari tangan tumbuh besar

Doktor di kota shanghai memerlukan 7 jam bagi melakukan pembedahan dan perlu melakukannya semula 6 bulan akan datang

“Mudah-mudahan tangan kirinya akan kembali berfungsi seperti biasa” kata jurucakapnya

Tags: , , , ,

ADMIN

Terima kasih sebab sudi baca entry ni sampai habis. Lepas baca teruslah tinggalkan komen anda dan klik facebook like button.

0 comments

Post a Comment