Join Bloglist Pembukaan JomLepakzz


NAK MASUK DALAM BLOGLIST KAMI?
NAK DIREVIEW OLEH ADMIN?
SILA BACA SAMPAI HABIS..

alhamdulillah selepas blog ni dibuka baru beberapa hari, sambutan agak memeranjatkan. Terima kasih kepada saudara HafizRahman yang banyak mempromosi blog ini kepada semua blogger.

Sebagai permulaan pembukaan blog ini, kami dipihak admin memohon maaf kepada anda semua jika ada sebarang ketidakselesaan semasa melepak disini. Blog ini masih dalam proses construction. InsyaAllah wajah kami akan berubah dari semasa ke semasa dan lebih banyak entry menarik untuk anda akan disajikan.

Dan dengan sokongan dari semua blogger yang menyokong blog ini semenjak dibuka beberapa hari yang lalu, pihak admin telah menyediakan satu bloglist untuk Sahabat JomLepakzz. Kami mencari 30 orang terawal untuk menjadi sahabat di blog ini. Jadi kami di pihak admin  telah membuat satu segmen untuk mencari 30 blog untuk berada di dalam bloglist pertama blog kami.

Tujuan segmen ini dibuat adalah untuk mencari sahabat JomLepakzz dan memperkenalkan blog ini kepada dunia blogging. Sangat senang untuk anda masuk ke dalam bloglist kami. Ini syarat syaratnya.

  1. Buat satu entry bertajuk  “ JomLepakzz. Tempat Lepak Blogger”
  2. Masukkan header JomLepakzz seperti dibawahJom Lepakzz
    1. KLIK PADA GAMBAR UNTUK BUKA PADA NEWTAB
  3. Anda tak perlu melalut terlalu panjang. Terpulang kepada anda untuk buat sedikit review berkenaan blog kami atau tidak (tidak wajib)(buat lagi bagus.hehe) dan linkkan entry anda ke entry ini 
  4. Tinggalkan komen anda berserta link entry di entry ini
  5. Siap. Link anda sedia untuk dimasukkan ke dalam bloglist.
dan untuk menambah keseronokan, kami akan mereview kesemua 30 blog yang berada didalam bloglist tersebut dari semasa ke semasa.

KENAPA ANDA MESTI JOIN  Bloglist JomLepakzz ??
  1. semua artikel, gambar dan video yang dipaparkan pastinya akan menarik ramai pembaca untuk membaca dan melihatnya.
  2. kami yakin blog ini akan mencapai pembaca yang banyak seperti rakan Media Oh!!Tidak, Borak Kosong and etc  menjelang April kerana kami menyajikan entry entry yang sangat menarik dengan tajuk yang catchy
  3. Blog ini juga diselitkan dengan Gossip Artis yang semestinya akan menarik perhatian pembaca terus dari Google Search setanding Ohbulan, Ohartis, dan Beautifulnara

So apa tunggu lagi?jom la join JomLepakzz. Untuk melihat kesemua entry menarik kami by category. Anda boleh klik SITEMAP


Tags:

ADMIN

Terima kasih sebab sudi baca entry ni sampai habis. Lepas baca teruslah tinggalkan komen anda dan klik facebook like button.

3 comments

  1. http://emyonce.blogspot.com/2011/03/jomlepakzz-tempat-lepak-blogger.html

    x sabar nak tggu latest news..

  2. sy ade join gk,, http://missina08.blogspot.com/2011/03/jomlepakzz-tempat-lepak-blogger.html

  3. ct nk join blh kn..hehehe

    http://inisayapunyacerita.blogspot.com/2011/03/jomlepakzz-tempat-lepak-blogger.html

Post a Comment