Hancurkan Lamborghini Dikhalayak Ramai Kerana Tak Puas Hati Dengan Servis

Malang sungguh nasib Lamborghini Gallardo yang satu ini. Kerana tidak puas dengan layanan service Lamborghini, pemiliknya nekad menghancurkan kereta berharga jutaan itu dengan penukul di depan khalayak ramai.

Pemilik yang merupakan pengusaha di Kota Qingdao, China ini menghancurkan Lamborghini Gallardo-nya di Qingdao 1919 International Building Material dan Lamp Mall pada pukul 15.15 waktu setempat pada 15 March 2011. (China Car Times)

Lamborghini Gallardo itu tidak dapat dihidupkan enjinnya pada 29 November 2010. Namun masalah enjin itu belum selesai, bumper dan casis kereta itu rosak kerana proses pengiriman kereta ke bengkel. Tetapi bengkel menolak bertanggung jawab dan melayan permintaan pengusaha itu untuk memperbaikinya. (China Car Times)


Pemilik Lamborghini Gallardo itu membayar pekerja dengan penukul masing-masing di tangan untuk menghancurkan keretanya. Akhir dari sebuah Lamborghini yang malang. (China Car Times)

Beginilah wajah Lamborghini Gallardo sebelum dihancurkan. (China Car Times)

Lihat hasil kerja pekerja tersebut dengan penukulnya. (China Car Times)

Ratusan orang dan wartawan menyaksikan 'penyiksaan' Gallardo ini. Mereka berkumpul sebelum proses penghancuran. (China Car Times)

 

sumber: borakkosong

Tags: , ,

ADMIN

Terima kasih sebab sudi baca entry ni sampai habis. Lepas baca teruslah tinggalkan komen anda dan klik facebook like button.

0 comments

Post a Comment