Gadis 11Tahun Lahirkan Bayi Di Hari Perkahwinan

Seorang gadis berusia 11 tahun menjadi seorang ibu setelah melahirkan di sebaik sahaja upacara pernikahannya dengan seorang remaja belasan tahun berlangsung.
Kordeza Zhelyazkova masih mengenakan pakaian pengantin dan perhiasan kepala ketika tiba di hospital dan melahirkan bayi bernama Violeta.


Pelajar di Sliven, Bulgaria itu hamil hanya dua minggu setelah ulang tahunnya yang ke-11. Dia melahirkan anak sambil didampingi suaminya, Jeliazko Dimitrov, yang berumur 19 tahun.


"Saya tidak akan lagi bermain dengan boneka. Saya punya boneka baru sekarang," kata Kordeza.


"Dia sangat cantik. Saya menyayanginya. Violeta adalah anak yang harus saya besarkan. Saya tidak akan kembali ke sekolah. Saya seorang ibu sekarang."
Kordeza bertemu Jeliazko di tempat bermain di sekolahnya. Ketika itu Jeliazko menyelamatkannya dari gangguan anak-anak lain.


Kordeza mengaku tidak mendapatkan pendidikan seks dan tidak tahu bagaimana caranya hamil. "Saya tidak pernah mempunyai kekasih dan tidak pernah mengetahui mengenai kondom. Saya tidak sedar sedang hamil sehingga nenek melihat saya bertambah besar. Yang saya tahu ketika itu adalah makan terlalu banyak burger," akuinya.


Pasangan sangat muda itu berkahwin ala Rom. Namun kini Jeliazko menghadapi tuduhan hukuman enam tahun penjara kerana melakukan seks dengan remaja bawah umur.


"Saya takut. Saya ingin menjaga isteri dan anak saya. Tapi saya harus dipenjara," ujar Jeliazko sedih.


"Saya melakukan kesalahan, namun ingin meminta maaf untuk itu kerana saya sekarang memiliki Violeta yang cantik," tuturnya.

Tags: , ,

ADMIN

Terima kasih sebab sudi baca entry ni sampai habis. Lepas baca teruslah tinggalkan komen anda dan klik facebook like button.

0 comments

Post a Comment